2009年1月27日 星期二

年初二

年初二

本嚟今朝都係好無聊咁喺屋企hea
不過一收到Maka電話又有嘢做
佢又話喺屋企悶 想坐船玩吓 又話想去東涌 又話想入南丫島@@
全部俾我Ban晒= =
最後佢話想入元朗食B仔涼粉 雖然好似有啲無謂 不過最後都同咗佢出去
好似有3個FD都係住元朗 不過今日同Maka一齊又唔係咁方便搵佢哋喇 下次有機會再算
去到粉嶺火車站等佢 點知佢好聰明咁去咗往尖咀方向等我 少不免俾我取笑一番XD
去到上水再轉小巴入去
十幾年冇入過元朗 對元朗啲路真係完全冇印象
佢又唔係好記得 搞到搭車搭過龍... 唯有坐輕鐵返返個站- -
落咗車繼續係唔識路 最後當然搵餐死先搵到
13:15出門口 去到B仔涼粉嘅時間大概已經係15:50左右-.-''
我又唔係覺得嗰間嘢特別好食 可能我唔識食 乜都覺得差唔多
食完嘢就出返嚟 真係幾無謂- -
我都唔知點解會應承佢嚟@@ 不過算喇...反正我都好耐冇入過元朗~
返屋企又係用電腦渡日

沒有留言: