2008年12月21日 星期日

小學聚會.終於考完試.放肆

2008年12月19日
考埋聽日嗰科Perspectives就考晒試
咁當然今日晾舊就唔溫書
朝早又係打吓機,期間拎本Modern Japan出嚟睇咗陣
晏晝5點Maka嚟到大埔
就一齊出去,返培賢重溫吓我哋嘅小學生活
好多同學都有差唔多8年冇見過…
我哋班同學好團結呀,36個同學入面有大概20左右有出席
相比起其他班得幾個返嚟好好多
多得文同學做搞手,當然係一呼百應,個個都要俾足面出席XD
返去到得彭老師同譚老師兩個有我哋小五小六嘅老師喺度
其他老師都唔多識+唔多認得
吹下水+影下相
唔知點解啲老師同埋某啲小一至小四同學嘅竟然都認得我
某啲仲up得出我個小名…這是小弟的榮幸= =
好快就到7點,比啲校工趕我哋- -
某同學當面跟我說「我認得你」
我一時口快咁答佢「係咩,我都唔識你」
其實我真係完全唔認得佢…不過我都唔應該咁答佢
原諒我吧- -''雖然到而家我都仲係唔知你係邊個= =''
之後我哋6C嘅同學就拉隊去名苑打邊爐
又吹水+影相
收到黎同學嘅信…看封面應該是聖誕卡吧
感動啊…小學時代之後好似都冇收過聖誕卡
打完邊爐都已經差唔多12點

2008年12月20日
我都諗住返屋企為Perspectives呢科嘢作最後掙扎
點知比啲魔鬼同學叫我去唱K
我啲定力不好啊...加埋有靚女同學叫就更加容易受影響啊XD
最後又去埋唱K…我豁出去了…Perspectives死就死吧- -
唱K+鋤啤
本嚟係唱12點至4點…不過去到5點幾先cut歌
跟住就同富亨團返屋企
返到去都已經幾攰…又飢寒交迫…搞到我更加想瞓教
最後靠意志頂住…再睇吓本Modern Japan同埋啲PPT
8點煮個麵食,刷個牙,洗個面就出門口…順便飲罐咖啡頂一頂
同埋Edison一齊返
點知上到火車就有廣播話電纜故障…列車廷遲開到
唔好玩我哋啊…仲要考試架orz
跟住打俾Wendy同Benjamin講聲
我哋早咗出門口都要遲到…好彩都唔係遲咗好耐
Benjamin都等埋我哋先開考
揀咗1,4,5嚟做
唔係好識+唔夠時間做
我都冇乜溫過…死唔晒都算係咁
Benjamin啲notes…我每份睇咗3分鐘左右
點知佢出咁多嗰啲嘢orz
我睇咗3分鐘記得幾個point都算係咁
吹水mode開…又喺度吹水
不過最後都係做唔晒…冇計…
考完同師傅等人去唱K-Lunch…一日唱兩次K= =
3點唱完就去食嘢+周圍行吓
今日已經唱咗兩次K而且又好攰…所以夜晚嘅IBJ活動唔去喇…
6點閃人返屋企
其實去到5點幾都已經筋皮力盡…咖啡嘅效力一早過咗
返到去仲要做吓家務orz
沖咗涼食咗飯就瞓…9點半左右…歷史性的早…
畢竟有成30個鐘冇瞓過…

12月21日
噚晚9點半瞓…今朝11點半醒咗…12點半先起身
不過仲係好鬼攰
起身睇吓facebook…啲同學都upload咗好多相
個facebook成7X個新通知- -
啲相勁又多comment好似變咗forum咁…好熱鬧~
順便偷返啲相...不過部份都唔係影得好差…冇計…係啲細路仔影- -''
跟住又係用電腦上網hea吓
夜晚出去踢波
8點半同YiuChi搭車出去高山劇場踢
11點半返嚟,去M記食埋嘢先返屋企
返到嚟沖個涼又係上吓網
考完試就該好好放肆吓XD

沒有留言: