2008年12月24日 星期三

中七聚會.平安夜

2008年12月23日
中七聚會
呢排就到聖誕,大家都考晒試咁滯,所以特別多聚會
6點9出到去大埔墟火車站,同幾個同學搭小巴出去燒烤王
今次BBQ有大概15個人出席都算多
不過呢個聚會唔過之前小學嗰個聚會
可能因為我同啲人唔熟,而且始終小學同學真係好耐冇見,會多嘢講啲
燒到11點半左右就走,部份同學因為要趕火車返屋企,所以冇去食糖水,唯有等下次...
跟住同其他同學去糖黐豆食糖水
1點左右閃人...返到屋企都好夜...沖完涼on陣line就瞓
P.Sどうしてあの人会って、何かおかしい気味の
本当におかしいなぁ。。。

2008年12月24日
平安夜
今日係平安夜,大家玩得開心啲XD
之前上網睇到本Music Freak Magazine Flash Back ZARD Memories增刷

呢本一定要入手啊......
同埋又見到呢隻ZARD錶~超靚




不過價錢比我預計中貴10倍orz...希望第時大個搵到錢可以買返...
哈哈有人送本music freak magazine Flash Back ZARD Memories或者ZARD錶俾我做聖誕禮品就好喇XD
2009年5月有個live想去...
04年嗰陣唔係好識你...
07年嗰陣冇乜留意個消息
08年9月嗰陣返緊學,就算唔駛返學都冇錢去
09年呢次係第4次機會...不過應該冇錢去喇...
錢係最大嘅問題...残念だなぁ。。。

5 則留言:

Tempo 提到...

講咗咁耐,查實隻錶賣幾錢?
不過就咁睇,隻錶個樣好普通= =
除咗近zoom見到印左WEZARD 坂井泉水 十五周年紀念之外,完全get唔到同Zard有關=.="

匿名 提到...

58000円= =
隻錶個款咁係咁上下架喇

Tempo 提到...

幾千蚊者= ="
你返工 + 節衣縮食返一排, 好快慳到Orz

匿名 提到...

幾千蚊啫...你慳嚟睇吓- -
或者你慳到買俾我XD

Tempo 提到...

我就應該唔會買架喇~~
不過頭先睇嚟,如果你對D好啲,佢可能肯XD